hikmah...

"Menyebut yang benar tidaklah akan mendekatkan ajal dan tidak akan menjauhkan rezeki"

Monday, February 11, 2008

how to handle it........

"pompuan ni kalo ader maruah mesti dia tau malu"

pernah tak dilemparkan kata2 sebegitu oleh sorg hamba Allah yg kita tak knal n dia pon tak baper knal kita....

nway...aku tak tau naper sorg manusia yg sanggup tuduh org lain bukan2 tnp usul periksa...

dan yg pntg aku tak membalas kata2nya...aku diamkan jer...(for those who know me mesti ingat aku akan melenting)...mgkinkah aku dipukau...hahahahah.....

bila da melangkah sebelah kaki ke alam pekerjaan ni...aku dapat berfikir dgn lebih matang....which are....i should handle it with professional...sama ada dgn mata...mulut...atau hati...kali ni aku hanya tngani dgn hati...menyumpah..maki hamun....biarlah dlm hati....sebab akhirmya aku berdoa agar tunjukkan kebenaran...nway..aku pnah difitnah lebih teruk drpd tu...tapi kebenaran ttp kebenaran..semuanya akan terungkai..what goes around comes arounds....i was felt it so many times......

so...now it is the time to listen...and act naturally..be matured.....

No comments: