hikmah...

"Menyebut yang benar tidaklah akan mendekatkan ajal dan tidak akan menjauhkan rezeki"

Monday, March 24, 2008

ermmm

sekarang ni aku tak tau bahawa aku sesuai atau tidak untuk bidang ni (kewartawanan)...aku cuma mahu menimba pengalaman dalam bidang penulisan akhbar dan meneruskan cita2 aku ke bidang wartawan penyiaran.....tapi nampaknya sekarang bidang akhbar pon aku tak baper nak sure da...
arini sepatutnya ada interview penyampai berita radio kat RTM...bila da jadi camni..ntah la..aku pon tak sure whether aku boleh buat or tak...nway...bila aku tnya senior...nampaknya mcm dorg sokong aku n suh aku try jer...cuma...aku takder keyakinan cam smlm utk wat ni smua..
takperla...mungkin bukan rezeki aku arini..tak guna pergi kalo takder confidence.....nanti wat org sangsang depan2 jer....
nway...i miss qila so much..duk jer sebumbung tapi jarang dapat jumpa..maklumla dia pon makin sibuk skg ni...compared ngn aku yg tak abis2 menyibuk skg ni..huhuhuh
else....? Kak Intan pon sejak kawin ni asyik menghilangkan diri jer...rindu lak nak pi uptown ngn dia...shopping berdua.....muka cam kakak tapi saiz mcm adik..hikhikhikhik...
p/s: kak intan jgn marah eh....
nway semoga kak intan berbahagia hingga ke akhirat..
ke syurga disisi hamba Allah yang beriman hendaknya....
balik kampung....
lama tak balik kg...aritu da nak balik da....cuma apa teknikal problem...sampai gaduh besar gara2 nak balik kg...(ngn syam)....ingat boleh la balik kg lepas memberontak tapi tak jadi gak akhirnya...
camnerla nak jadi bini yang taat one day kalo camni jer ari2....

1 comment:

qilla said...

i mishhh u too.jgn risau..hang akan menjadi wartawan yg hebat suatu hari nanti...
terima kasih bagi aku sokongan sepanjang aku berada kt mm....