hikmah...

"Menyebut yang benar tidaklah akan mendekatkan ajal dan tidak akan menjauhkan rezeki"

Monday, March 24, 2008

worst...more worst.....and thousand of worst....

shiela..... read....read....read....
itulah word yg senior selalu gunakan kat aku..ermmm bukanlah la aku selalu malas baca, cuma kdg2 perbincangan dorg tuh advance sgt....
bila aku bergaul ngn kwn2 yg sebaya aku, aku tau jer apa yang nak dibincangkan...maklumla bila bergaul ngn org2 senior dlm bidang ni mmg la pengalaman dorg lebih...takkan la nak bandingkan aku ngn dorg....
tapi kdg2 tuh malu gak, byk benda yg aku kurang rupanya.....
apa jer yang dorg ckp semuanya tak masuk otak aku..sng ckp tak kena ngn jiwa aku la....
yerla....otak fresh ngn benda2 kat u lagi..sekali terkejut ngn dunia ni...walaupon hampir menyesuaikan diri..
kadang2 bosan gak bila semua benda berkisar dunia 'journalism' ni....tapi bila da jumpa geng giler aku tuh...barulah kami boleh bentuk kerajaan baru biarpon masa tuh hanya lepak kat kedai mamak jer...
bila xder assignment aku bukannya nak baca2 sumber2 yg sepatutnya aku baca..tapi ni la..dok mem'blogging' jer kejenya...maklumla..baru nak berkecimpung dgn lebih aktif..seblm agak null jer blog aku ni....
aku harap aku tak worst from day to day...aku harap aku akan dikenali satu hari nanti....
dan buktikan kata-kata kwn aku yang aku ni tak lah worst sgt....hakhakhakhakha

No comments: